17 Temmuz 2012 Salı

black_ancel54

Merhaba arkadaşlar ben black_ancel54. Biraz kendimi tanıtıyım.
Ben stardolla 2009 yılında başladım ve o tarihten bugüne aralıksız giriyorum.
Royaltyim.
53 Levelim.
2 adet kendime ait klübüm var
- rosaliekolik : 130 üyesi var.
- .royaltyler. : 32 üyesi var.
Ve birde aktif girdiğim OSMANLI klübünde tarih yazıları yazıyorum.
Kendime ait stardoll zamanı adında bir bloğum vardı ama kapandı.
Stardollda en sevdiğim markalar LE VE DKNY. Hotbuysları da koleksiyon yapıyorum.
Bu blogda yazar olmayı çok isterim. Kombin yapmayı çok seviyorum. Eğer yazar olarak seçilebilirsem kombin,makyaj önerileri paylaşabilirim. Aktif olarak girerim. Yarışmalar düzenlerim.


Bu arada blog için kombin hazırladım.
Biliyorsunuz ki bu aralar birçok ünlüye özenir olduk. Onların kıyafetleri günlük giyimleri. Bende onların tarzını stardoll da yansıtabileceğimizi düşünerek.Birçok ünlünün kombinlerini yaptım. Malesef sadece bir ününün kombinini verecem çünkü sadece bir kombinle yarışmaya katılabiliyoruz. Ama eğer yazar seçilirsem söz hepsini paylaşacam.
Bende Kristen Stewartı koydum. Daha birçok ünlünün kombinini yaptım. Mesela Rihanna, Miley cyrus, Katy perry, Adele

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder